17 Juli








Tja... de här är väl vad jag gjort istället för att blogga. Plus en tur till Karlstad, klippning (som inte märks) och ett nytt hål i örat. Har ni min sista lediga vecka innan tre veckors jobb kommer och om jag har tur följs av en tripp till London innan de blir återfärd till Karlstad och starten på den nya terminen. Känns bra!

Till helgen blire en snabbis till Tyskland och idag köpte jag ny väska och en blus. För totalt 150 istället för 300 som de kostat om de inte varit ta två betala för en :D Sånt gillar vi!

Så som de ser ut nu lär jag inte existera här förrän terminen börjar, vill man se vad jag gör har jag numera instagram i namnet elderflowerrain. Lagom konstlat sådär ^^

Njuter ni också av den svenska sommaren eller lockar varmare stränder mer? :)


Kommentarer
Liborius

hade inte tackat nej till lite sol och bad!

2012-07-21 @ 11:23:40
URL: http://liborius.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0