16 Maj


Mot kvällskvisten ser gatlampan ut som en spotlight...

Idag landade "Av hela mitt hjärta" på mitt hallgolv. Jag ska erkänna att jag rev upp brevet innan jag la mig till rätta i sängen. Jag öppnar första sidan och ser att underbara Moa även lämnat en kommentar och signatur som jag bad om. Lyckan var total redan där. När jag sedan läser varje sida med eftertanke och suger i mig vartenda ord tar det självklart slut allt för snabbt. Men det gör inget för orden finns där på varenda sida. Så underbart formulerade och framkalalr både leenden, ångest och lite knipande hjärtesorg. Jag är kär i en bok mina vänner!

I övrigt har jag varit i skolan och sedan gått en ytterst långsam promenad. De var skönt att komma ut och jag upptäckte allergin igen vilket jag tar som ett tecken på tillfrisknad! Halleluja! :D

Imon är man ledig. Fast jag ska tvätta, skriva på rapport och fundera på hur man får ihop gis-programmet som jag vill. Sen tänker jag tigga sällskap som den nörd jag är :)

Följer ni Moa och kanske t.o.m. beställt ett exemplar? :)


Kommentarer
m. ♥

Det värmer i hjärtat! :)

2012-05-17 @ 19:41:44
URL: http://utankontroll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0