7 Maj



Min nya bästa vän. Jag orkar inte stressa men har ovanligt mycket att göra denna veckan så just nu känner jag mig lite som en pysande ballong. Fast det är rätt skönt.

Idag har jag varit en sväng i skolan, hjälpt en kompis och skruvat ihop en Expedithylla från IKEA. En fartfylld tokig dag som de brukar bli med henne. Fast hinner inte det jag borde istället xD

Hur som helst blir de heldag imon med fast med skola och fadderhäng inför våren. Känns gytt! Onsdagen bjuder på plugg och styrelsemöte sen hoppas jag på lite lugn! hehe :D

Dricker ni helst te eller kaffe? :)


Kommentarer
O

Kaffe, men det vet du kanske..

2012-05-07 @ 21:23:22
INGRIDWENELL.SE - Mode Stil Färg Inspiration

jag dricker kaffe på dagen och te på kvällen :)

2012-05-11 @ 17:00:42
URL: http://ingridwenell.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0