24 September

weheartit.com
 
Kolla, bruden lever ju!
 
Men ja... bilden är väl ungefär vad min själ känner. Jag ser ännu inte ut så men de är lite den känslan jag har :p De är mycket på kursen samtidigt som mycket runt omkring pågår och de känns som att jag kommer slå knut på mig själv snart.
 
Därför har jag försökt lova mig själv att börja träna för att jag vet att jag mår bättre då men de går dåligt. Har kommit ut på nån promenad men skolan låser mig ganska väl vid min kompis datorn. Bra kille men inte så givande i längden.
 
Har dock hittat mina höstskor och går fortfarande klurandes på om jag ska köpa en yllekappa eller inte. Tycker de där är så krångligt. Men ja, kan lika gärna kolla rean efter jul eftersom jag inte ser det som ett trängande behov.
 
Så jag är numera en pluggnörd men ska försöka gå in här oftare och framför allt läsa ERA bloggar :)
 
Njuter ni av höstens nycker med kyla ena dagen och värme andra? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0