25 September

weheartit.com - Nu jävlar!
 
Igår gick jag ca 10 km. Idag har jag hittils gått 3,1. Hoppas att jag orkar en kort jogging i afton så jag kan köra styrka annars blir det mobilfixande :) Kan vara bra det med!
 
Nu har jag i alla fall gett mig fan på att jag ska promenera en gång om dagen, minst, om jag så ska vara småförkyld så ska jag ut. Sparade ner x-antal bilder som motivation så nu bara ska jag skuta lata mig så får de gå som de går med maten. Kan inte vara bäst på allt :)
 
I övrigt så har jag insett att jag jag har massor att skriva om på kursen med så imon blir det pluggdag med styrelsemöte bland alla promenader :)
 
Har ni något mål iår? :)


Kommentarer
ERIKA

Heja heja:)

Svar: taaack :D
Sofia

2012-09-25 @ 20:56:11
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Liborius

gillar bilden! heja dig:D
jag har kommit in i en träningsperiod och det är underbart! mitt mål till jul är att förbättra min kondis så jag verkligen märker skillnad:) så satsar jag på att bygga muskler efter jul!

Svar: Tackar :) De fixar, du! Vi kan peppa varandra :D
Sofia

2012-09-25 @ 22:43:21
URL: http://liborius.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0